Drygt tjugo personer bevistade årsmötet i Seniorernas Hus. Bo Lövgren, en av sällskapets grundare och tillika dess ordförande från starten, avgick under hösten som ordförande innan mandattidens utgång och avtackades för sitt förtjänstfulla arbete. Tyvärr lyckades vi inte lösa ordförandeposten utan får jobba vidare med den frågan. I övrigt ser styrelsen ut som följer där Kicki Karlsson och Per-Göran Larsson har ett år kvar på sina uppdrag som sekreterare resp. vice ordförande. Valda på två år som styrelseledamöter blev Tomas Bergquist och Ingvar Andersson. Styrelsesuppleanter på ett år blev Mikael Stenlund och Leif B Persson.
Efter årsmötet var Lars Enkvist inbjuden att berätta om sin löparkarriär som innehöll en hel rad framgångar både på friidrottsarenor och vid olika maratonlopp. Lars själv framhöll segern i Lidingöloppet som en av de största. Men det som kanske imponerade mest var den enorma träningsmängden, mil efter mil efter mil. Man blev trött bara av att föreställa sig alla dessa timmar av outtröttligt nötande.
Sällskapet bjöd de församlade på kaffe/dricka och smörgåstårta och utan överdrift kan man säga att ingen var nödbedd utan alla lät sig väl smaka.
På bilden ses Lars längst bort.