Avgifter och tjänster

Vi erbjuder våra medlemsföreningar hemsidor och/eller evenemangssidor

Medlemsavgifter i Storforsföreningarna, kostnad per år:

Medlemsavgift, evenemangskalender samt en egen webbplats                         500 kr
Medlemsavgift samt evenemangskalender på storforsforeningarna.se              300 kr
Medlemsavgift med länk till befintlig webbplats                                                  100 kr

Webbsida

Föreningar i Storfors har möjlighet till en egen hemsida med fri support och fri handledning om föreningen ansluter sig till storforsforeningarna.se. Ni erbjuds en mall med en mängd olika redigeringsinställningar för att kunna göra er sida så individuell som möjligt, anpassad efter era ändamål och önskemål.

Evenemangssida

För de föreningar som vill behålla sina befintliga hemsidor, men som ändå vill synas i kalender och affischflöde på portalen, kan vi erbjuda en evenemangssida. Er förening kan själv publicera kommande evenemang på den egna evenemangssidan och informationen skickas då automatiskt till portalkalender på storforsforeningarna.se.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Länk till befintlig webbsida

För de föreningar som vill synas i portalen samt vara delaktiga i Storforsföreningarnas fortsatta aktiviteter.

Läs mer i stadgar och verksamhetsplan>

Om ni har frågor kring webbtjänsterna, tveka inte att kontakta webb & support-ansvarig:

Kristina Elmström

kri.elmstrom@gmail.com