Vårens sista medlemskväll har avhållits på Seniorernas Hus. Kvällen inleddes av Tomas Bergquist som i anledning av Storfors Bordtennisklubbs SM-silver för damlaget redogjorde för spelet bakom kulisserna och det som inte kommer till allmänhetens kännedom inför matcherna. Efter en fråga från Åke Ölvestad, om deltagarnas idrottsintresse och hur det började, berättade var och en av de knappt 15 deltagarna kortfattat om vilka händelser som satte fart på intresset. Det var allt ifrån TVs intåg i hemmen till att ha bevistat sportevenemang i tidig ålder. Kvällen avslutades med lite fritt prat med en del historier från det lokala idrottslivet. En småtrevlig, opretentiös och avslappad kväll under enkla former.  Medlemskvällarna kommer att återupptas i höst och hållas i samma anda.