Den 3:e December var det Storfors Centrumfest och skyttelokalen var en av de stationer som man kunde hitta en stämpel.

Man fick också möjlighet att prova på att skjuta lite med våra luftgevär på våra elektroniska tavlor när man kom ner för att få sin stämpel.

Mellan klockan 16 till 19 stod dörren till vår lokal öppen. och

Vi fick öppna tre stycken burkar med 500 skott i varje under kvällen för att alla skulle kunna få prova på.

Det fick åt 5 stycken ledare under kvällen, Jan-Erik som varit ledare länge tillsammans med sin bror Sven, Soppa och Kjell som båda kommit in i föreningen för många år sedan efter att deras barn blev medlemmar i föreningen och Anna, en av skyttarna som började när hon var 6år och skjutit i 16 år.

Vi fick full upp, över 60 personen som ville prova på. Några hade provat något liknande innan, andra var det första gången för.