Föreningsmässa tisdagen 26 april

Storfors kommun välkomnar alla aktiva föreningar och organisationer i Storfors att delta i föreningsmässa. Ta chansen att synliggöra er verksamhet för potentiella nya medlemmar!

Alla föreningar som anmäler sig kommer att få ett varsitt bord där ni kan ha ert informationsmaterial. Det kan exempelvis vara information om kommande aktiviteter, scheman för olika åldersgrupper, kontaktuppgifter, prisuppgifter, kanske en affisch eller informationsfilm. Ett tips är att ta med något objekt som representerar er verksamhet så att ni syns lite extra! Ni tar själva med all den tekniska utrustning ni behöver.

Tid: 26/4 kl 17.00–20.00. Lokalerna kommer att vara tillgängliga hela dagen för era förberedelser av ert bord

Plats: Stora och lilla Galejan på Kulturhuset

Anmälan: senast 11 april, men gärna så fort som möjligt!

Anmälan sker till Johanna Bergfalk på johanna.bergfalk@storfors.se eller 0550-651 98.

Vi tror på stor uppslutning då evenemanget kommer att marknadsföras i diverse forum!

Kulturcafét kommer att vara öppet!

Föreningsmässan planeras i samarbete med

Storforsföreningarna
Projekt Demokrati i samverkan